У випадку виникнення спору між подружжям розділ майна провадиться в судовому порядку з юридичною допомогою наших кваліфікованих юристів з шлюбно-сімейних питань.
Определения права, на котором супругам предстоит раздельное имущество, в теории и законодательстве возникают определенные трудности.
Семейный юрист
Про деякі питання організації роботи Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області, Центральна виборча комісія
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 1 жовтня 2013 року № 204
Про деякі питання організації роботи Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області
До Центральної виборчої комісії 18 вересня 2013 року надійшов лист голови Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області (далі — виборча комісія) Чебан-Лянки О. Й. від 9 вересня 2013 року № 26, в якому повідомляється, що виборча комісія на порушення вимог постанови Центральної виборчої комісії від 20 серпня 2013 року № 185( v0185359-13 ) "Про окремі питання діяльності Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області" не прийняла рішення про призначення проміжних виборів депутата Ізмаїльської міської ради Одеської області (далі — Ізмаїльська міська рада) в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 23 у зв’язку з відсутністю кворуму на її засіданні, яке скликалося 7 вересня 2013 року.
Згідно з частиною першою статті 16 Закону України ( 1932-15 ) "Про Центральну виборчу комісію", якщо Комісії стане відомо про порушення законодавства України про вибори, виборчих прав громадян України з проведених нею перевірок або із засобів масової інформації чи з інших джерел, що не суперечать законодавству України, Комісія має право розглянути за власною ініціативою питання, що належать до її повноважень, та прийняти з цього приводу рішення в установленому законом порядку.
Розглянувши зазначений лист та додані до нього матеріали, а також інші наявні в Центральній виборчій комісії документи, Комісія встановила.
Рішенням Ізмаїльської міської ради від 25 листопада 2011 року № 1437-IV достроково припинено повноваження депутата вказаної ради Баткіліна Сергія Львовича, обраного в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 23, що відповідно до частини п’ятої статті 14( 2487-17 ) та частини третьої статті 15 Закону України( 2487-17 ) "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" (далі — Закон) зумовило необхідність призначення виборчою комісією не пізніш як у десятиденний строк з дня дострокового припинення повноважень депутата проміжних виборів депутата у відповідному виборчому окрузі.
Натомість виборча комісія не призначила проміжні вибори депутата Ізмаїльської міської ради в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 23, що свідчить про неналежне виконання нею своїх повноважень та, як наслідок, створює перешкоди у реалізації передбаченого статтею 38 Конституції України ( 254к/96-ВР ) права громадян України обирати і бути обраними, зокрема до органів місцевого самоврядування, забезпеченню необхідного представництва в радах певної кількості виборців, а відтак повноцінному здійсненню членами відповідних територіальних громад гарантованого статтею 7 Основного Закону України( 254к/96-ВР ) місцевого самоврядування.
До Центральної виборчої комісії 25 липня 2013 року надійшло звернення народного депутата України Фаєрмарка С. О. від 22 липня 2013 року № 109/35 про неналежне виконання виборчою комісією визначених Законом( 2487-17 ) обов’язків, зокрема, щодо призначення проміжних виборів депутата Ізмаїльської міської ради в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 23.
За результатами розгляду порушеного у зазначеному зверненні питання 20 серпня 2013 року Центральною виборчою комісією прийнято постанову № 185( v0185359-13 ) "Про окремі питання діяльності Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області".
Вказаним рішенням Центральна виборча комісія зобов’язала виборчу комісію на її найближчому засіданні прийняти рішення про призначення проміжних виборів депутата Ізмаїльської міської ради в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 23.
Також Центральна виборча комісія звернула увагу виборчої комісії на необхідність неухильного дотримання вимог виборчого законодавства та забезпечення реалізації виборчих прав громадян України під час підготовки і проведення місцевих виборів та в організації своєї роботи.
Проте виборча комісія рішення Центральної виборчої комісії не виконала та, як вбачається з наявних у Комісії матеріалів, не має наміру його виконувати.
Відповідно до частини четвертої статті 19( 2487-17 ), пункту 2 частини першої статті 24 Закону( 2487-17 ), частини першої статті 13 Закону України( 1932-15 ) "Про Центральну виборчу комісію" рішення Комісії є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами виборчого процесу, в тому числі територіальними виборчими комісіями.
Відтак, не виконавши приписів постанови Центральної виборчої комісії від 20 серпня 2013 року № 185( v0185359-13 ) "Про окремі питання діяльності Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області", виборча комісія грубо порушила вимоги вказаних Законів.
Вищевикладені обставини свідчать про факти систематичних грубих порушень виборчою комісією Конституції України( 254к/96-ВР ) та зазначених Законів.
Згідно з частиною третьою статті 29 Закону( 2487-17 ) повноваження всього складу територіальної виборчої комісії можуть бути достроково припинені в установленому законом порядку, зокрема, виборчою комісією, яка сформувала відповідну територіальну виборчу комісію, в разі одноразового грубого порушення чи систематичного порушення комісією Конституції України( 254к/96-ВР ), законів України.
За змістом частини четвертої статті 22 Закону( 2487-17 ) повноваження щодо формування складу міських (міст обласного значення) територіальних виборчих комісій надано Центральній виборчій комісії.
Постановою Центральної виборчої комісії від 15 вересня 2010 року № 355( v0355359-10 ) сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (міст обласного значення, міст Києва та Севастополя), районних у місті Севастополі виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, у тому числі Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області.
Виявлені Центральною виборчою комісією факти систематичних грубих порушень виборчою комісією Конституції України( 254к/96-ВР ) та законів України свідчать про неможливість виконання своїх обов’язків існуючим складом комісії.
Отже, з метою дотримання законів України та принципів виборчого процесу, недопущення порушення виборчих прав громадян Центральна виборча комісія вважає за необхідне достроково припинити повноваження усього складу Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області.
Враховуючи викладене, відповідно до статті 38 Конституції України( 254к/96-ВР ), частини п’ятої статті 14( 2487-17 ), частини третьої статті 15( 2487-17 ), статті 19( 2487-17 ), частини четвертої статті 22( 2487-17 ), пунктів 1 ( 2487-17 ), 7 частини першої статті 24( 2487-17 ), частин третьої( 2487-17 ), шостої статті 29 Закону України( 2487-17 ) "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів", керуючись частиною другою статті 3( 1932-15 ), статтями 11 — 13( 1932-15 ), частиною першою статті 16( 1932-15 ), пунктами 1 — 3 статті 17( 1932-15 ), пунктом 2 статті
У всех граждан Украины имеется возможность принудить к исполнению родительских обязательств и тех иностранцев, которые вообще забыли об отцовстве или же о материнстве.
Семейные споры всегда являются тяжелыми в моральном плане для каждой из сторон спора. Зачастую лица, собираясь заключить брак, заранее не предусматривают возможностей обезопасить друг друга от возможных проблем.