feca69499be6df9300d64ec8b83dd5cd

СЕМЕЙНЫЙ ЮРИСТнадёжная правовая защита

Вам необходима правовая поддержка — просто позвоните нам — Вашим вопросом займётся юрист.

Услуги семейного юриста

  • Консультации опытных юристов
  • Расторжение брака, развод супругов
  • Раздел имущества супругов
  • Судебные споры о детях
  • Алименты (взыскание, пеня, отсрочка)
  • Оспаривание отцовства (материнства)
  • Лишение (возобновление) родительских прав
  • Усыновление, опека и попечительство
  • Наследство и оформлением прав
  • Семейный юрист

Новости сайта

Киевская милиция устанавливает анонима, который за 10 минут "заминировал" три объекта в ...

Сегодня в киевскую милицию по спецлинии «102» поступило три сообщения о «...

Під час опитування кияни визначилися з доцільністю пристрою примусового зниження швидкос...

Нагадаємо, приводом для опитування громадян стали декілька звернень на сторінку начальника Департаменту ДАІ МВС України Анатолія Сіренка з проханням п......


Cоветы и рекомендации

К чему ведёт развод в психологии

 Помимо модели причин бракоразводного процесса А. Маслоу очень часто используют модель переживания утраты, разработанную Э. Кюбблер-Россом.

Юридична консультація про розподіл майна

 У випадку виникнення спору між подружжям розділ майна провадиться в судовому порядку з юридичною допомогою наших кваліфікованих юристів з шлюбно-сімейних питань.

Право супругов на расторжение брака

 Жизненные ситуации, как известно, непредсказуемы. Судьба каждого человека уникальна, каждый жизненный путь неповторим.

Осуществление женой, мужчиной права личной частной собственности

 В ч. 1 ст. 319 ГК Украины закреплено общее правило: собственник владеет, пользуется и распоряжается своим имуществом по собственному усмотрению.

Имущество, которое является личной частной собственностью жены, мужа

 Определения права, на котором супругам предстоит раздельное имущество, в теории и законодательстве возникают определенные трудности.

Телефон семейного юриста
Семейный юрист

Про деякі питання організації роботи Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області, Центральна виборча комісія

    ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

ПОСТАНОВА

  • від 1 жовтня 2013 року № 204


  •       Про деякі питання організації роботи Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області

          До Центральної виборчої комісії 18 вересня 2013 року надійшов лист голови Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області (далі — виборча комісія) Чебан-Лянки О. Й. від 9 вересня 2013 року № 26, в якому повідомляється, що виборча комісія на порушення вимог постанови Центральної виборчої комісії від 20 серпня 2013 року № 185( v0185359-13 ) "Про окремі питання діяльності Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області" не прийняла рішення про призначення проміжних виборів депутата Ізмаїльської міської ради Одеської області (далі — Ізмаїльська міська рада) в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 23 у зв’язку з відсутністю кворуму на її засіданні, яке скликалося 7 вересня 2013 року.

          Згідно з частиною першою статті 16 Закону України ( 1932-15 ) "Про Центральну виборчу комісію", якщо Комісії стане відомо про порушення законодавства України про вибори, виборчих прав громадян України з проведених нею перевірок або із засобів масової інформації чи з інших джерел, що не суперечать законодавству України, Комісія має право розглянути за власною ініціативою питання, що належать до її повноважень, та прийняти з цього приводу рішення в установленому законом порядку.

          Розглянувши зазначений лист та додані до нього матеріали, а також інші наявні в Центральній виборчій комісії документи, Комісія встановила.

          Рішенням Ізмаїльської міської ради від 25 листопада 2011 року № 1437-IV достроково припинено повноваження депутата вказаної ради Баткіліна Сергія Львовича, обраного в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 23, що відповідно до частини п’ятої статті 14( 2487-17 ) та частини третьої статті 15 Закону України( 2487-17 ) "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" (далі — Закон) зумовило необхідність призначення виборчою комісією не пізніш як у десятиденний строк з дня дострокового припинення повноважень депутата проміжних виборів депутата у відповідному виборчому окрузі.

          Натомість виборча комісія не призначила проміжні вибори депутата Ізмаїльської міської ради в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 23, що свідчить про неналежне виконання нею своїх повноважень та, як наслідок, створює перешкоди у реалізації передбаченого статтею 38 Конституції України ( 254к/96-ВР ) права громадян України обирати і бути обраними, зокрема до органів місцевого самоврядування, забезпеченню необхідного представництва в радах певної кількості виборців, а відтак повноцінному здійсненню членами відповідних територіальних громад гарантованого статтею 7 Основного Закону України( 254к/96-ВР ) місцевого самоврядування.

          До Центральної виборчої комісії 25 липня 2013 року надійшло звернення народного депутата України Фаєрмарка С. О. від 22 липня 2013 року № 109/35 про неналежне виконання виборчою комісією визначених Законом( 2487-17 ) обов’язків, зокрема, щодо призначення проміжних виборів депутата Ізмаїльської міської ради в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 23.

          За результатами розгляду порушеного у зазначеному зверненні питання 20 серпня 2013 року Центральною виборчою комісією прийнято постанову № 185( v0185359-13 ) "Про окремі питання діяльності Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області".

          Вказаним рішенням Центральна виборча комісія зобов’язала виборчу комісію на її найближчому засіданні прийняти рішення про призначення проміжних виборів депутата Ізмаїльської міської ради в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 23.

          Також Центральна виборча комісія звернула увагу виборчої комісії на необхідність неухильного дотримання вимог виборчого законодавства та забезпечення реалізації виборчих прав громадян України під час підготовки і проведення місцевих виборів та в організації своєї роботи.

          Проте виборча комісія рішення Центральної виборчої комісії не виконала та, як вбачається з наявних у Комісії матеріалів, не має наміру його виконувати.

          Відповідно до частини четвертої статті 19( 2487-17 ), пункту 2 частини першої статті 24 Закону( 2487-17 ), частини першої статті 13 Закону України( 1932-15 ) "Про Центральну виборчу комісію" рішення Комісії є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами виборчого процесу, в тому числі територіальними виборчими комісіями.

          Відтак, не виконавши приписів постанови Центральної виборчої комісії від 20 серпня 2013 року № 185( v0185359-13 ) "Про окремі питання діяльності Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області", виборча комісія грубо порушила вимоги вказаних Законів.

          Вищевикладені обставини свідчать про факти систематичних грубих порушень виборчою комісією Конституції України( 254к/96-ВР ) та зазначених Законів.

          Згідно з частиною третьою статті 29 Закону( 2487-17 ) повноваження всього складу територіальної виборчої комісії можуть бути достроково припинені в установленому законом порядку, зокрема, виборчою комісією, яка сформувала відповідну територіальну виборчу комісію, в разі одноразового грубого порушення чи систематичного порушення комісією Конституції України( 254к/96-ВР ), законів України.

          За змістом частини четвертої статті 22 Закону( 2487-17 ) повноваження щодо формування складу міських (міст обласного значення) територіальних виборчих комісій надано Центральній виборчій комісії.

          Постановою Центральної виборчої комісії від 15 вересня 2010 року № 355( v0355359-10 ) сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (міст обласного значення, міст Києва та Севастополя), районних у місті Севастополі виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, у тому числі Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області.

          Виявлені Центральною виборчою комісією факти систематичних грубих порушень виборчою комісією Конституції України( 254к/96-ВР ) та законів України свідчать про неможливість виконання своїх обов’язків існуючим складом комісії.

          Отже, з метою дотримання законів України та принципів виборчого процесу, недопущення порушення виборчих прав громадян Центральна виборча комісія вважає за необхідне достроково припинити повноваження усього складу Ізмаїльської міської виборчої комісії Одеської області.

          Враховуючи викладене, відповідно до статті 38 Конституції України( 254к/96-ВР ), частини п’ятої статті 14( 2487-17 ), частини третьої статті 15( 2487-17 ), статті 19( 2487-17 ), частини четвертої статті 22( 2487-17 ), пунктів 1 ( 2487-17 ), 7 частини першої статті 24( 2487-17 ), частин третьої( 2487-17 ), шостої статті 29 Закону України( 2487-17 ) "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів", керуючись частиною другою статті 3( 1932-15 ), статтями 11 — 13( 1932-15 ), частиною першою статті 16( 1932-15 ), пунктами 1 — 3 статті 17( 1932-15 ), пунктом 2 статті

    Источник: Юридичний портал Справедливість

    Новости семейного юриста:



    Услуги по семейным вопросам

    Реклама

    Консультации

    Что делать, если иностранец не платит алименты?

     У всех граждан Украины имеется возможность принудить к исполнению родительских обязательств и тех иностранцев, которые вообще забыли об отцовстве или же о материнстве.

    Развестись быстро. Адвокатские услуги в помощь Вам!

     Жизненных ситуаций, которые могут стать причиной развода, ситуаций, в которых может очутиться человек, имеется огромное множество.

    Как делится имущество, которое было нажито в гражданском браке?

     Если же мирно поделить совместно нажитое имущество не получается, с соответствующим иском нужно отправляться прямиком в суд.

    Как правильно, грамотно выйти из трудной ситуации в которой оказалась семья? Расторжение брака, выселение, раздел имущества, алименты, место жительства детей.

     
        Семейные споры всегда являются тяжелыми в моральном плане для каждой из сторон спора. Зачастую лица, собираясь заключить брак, заранее не предусматривают возможностей обезопасить друг друга от возможных проблем.