feca69499be6df9300d64ec8b83dd5cd

СЕМЕЙНЫЙ ЮРИСТнадёжная правовая защита

Вам требуется юридическая консультация — всего-навсего позвоните нам — делом займётся высококвалифицированный адвокат.

Услуги семейного юриста

  • Консультации опытных юристов
  • Расторжение брака, развод супругов
  • Раздел имущества супругов
  • Судебные споры о детях
  • Алименты (взыскание, пеня, отсрочка)
  • Оспаривание отцовства (материнства)
  • Лишение (возобновление) родительских прав
  • Усыновление, опека и попечительство
  • Наследство и оформлением прав
  • Семейный юрист

Новости сайта

Киевская милиция устанавливает анонима, который за 10 минут "заминировал" три объекта в ...

Сегодня в киевскую милицию по спецлинии «102» поступило три сообщения о «...

Під час опитування кияни визначилися з доцільністю пристрою примусового зниження швидкос...

Нагадаємо, приводом для опитування громадян стали декілька звернень на сторінку начальника Департаменту ДАІ МВС України Анатолія Сіренка з проханням п......


Cоветы и рекомендации

К чему ведёт развод в психологии

 Помимо модели причин бракоразводного процесса А. Маслоу очень часто используют модель переживания утраты, разработанную Э. Кюбблер-Россом.

Юридична консультація про розподіл майна

 У випадку виникнення спору між подружжям розділ майна провадиться в судовому порядку з юридичною допомогою наших кваліфікованих юристів з шлюбно-сімейних питань.

Право супругов на расторжение брака

 Жизненные ситуации, как известно, непредсказуемы. Судьба каждого человека уникальна, каждый жизненный путь неповторим.

Осуществление женой, мужчиной права личной частной собственности

 В ч. 1 ст. 319 ГК Украины закреплено общее правило: собственник владеет, пользуется и распоряжается своим имуществом по собственному усмотрению.

Имущество, которое является личной частной собственностью жены, мужа

 Определения права, на котором супругам предстоит раздельное имущество, в теории и законодательстве возникают определенные трудности.

Телефон семейного юриста
Семейный юрист

Головна змістовна складова бюджету — чесність

    ПЕРСПЕКТИВА

      Найважливіший фінансовий документ держави по ходу його виконання корегуватимуть і вноситимуть зміни

      6 грудня Верховна Рада ухвалила Закон України «Про Державний бюджет України на 2013 рік». Критика, яка звучала напередодні й після прийняття цього документа, була цілком очікуваною. Адже за всі роки незалежності ще жоден бюджет не удостоювався похвали опозиції, незалежно від того, яка політична сила її представляла, що теж закономірно. Адже принцип «чим гірше — тим краще», який завжди спрямований проти влади, допомагає тим, хто критикує її дії, набирати додаткові бали у рейтингу. Знову ж таки незалежно від того, які політичні сили представляють цю владу.

      Краще синиця в руці

      Цьогорічні оцінки бюджету-2013 не стали винятком із правил. Більш того, навіть парламентарії, які голосували за його ухвалення, теж висловлюють критичне ставлення до окремих його позицій. Але попри це, небезпідставно наголошують, що ухвалений головний фінансовий документ не є прокрустовим ложем, його доопрацьовуватимуть під час виконання, вноситимуть зміни і доповнення.

      Окрім того, варто згадати, які наслідки виникали тоді, коли парламент, не спромігшись прийти до спільного знаменника, ухвалював цей документ тоді, коли він вже мав працювати. Як наслідок, не маючи, так би мовити, магістрального дороговказу, місцеві ради не могли ухвалювати свої бюджети, непрофінансованими на належному рівні залишалися життєво важливі соціальні програми.

      Тому, оцінюючи головний фінансовий документ держави на наступний рік, очевидно, слід відштовхуватися від того, що він є, по суті, реалістичним фундаментом, а окремі грані його надбудови відшліфовуватимуть з огляду на конкретні обставини. Тому позиція тих, хто, схвалюючи держбюджет наступного року, вважав, що краще синиця в руці, ніж журавель у небі, мабуть, більше вмотивована, ніж тих, хто показує на «журавля», якого ще нікому не вдалося впіймати.

      Як зазначається в преамбулі ухваленого парламентом закону, показники Держбюджету на 2013 рік ∂рунтуються на основних прогнозних макропоказниках економічного і соціального розвитку України, схвалених Кабінетом Міністрів наприкінці минулого місяця. Відповідно до них основні показники такі:

      —валовий внутрішній продукт номінальний — 1576 млрд гривень;

      — валовий внутрішній продукт реальний, темпи зростання — 103,4 відсотка;

      — індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) — 104,8 відсотка;

      — індекс цін виробників (грудень до грудня попереднього року) — 105,5 відсотка;

      — фонд оплати праці найманих працівників і грошового забезпечення військовослужбовців — 482,3 млрд гривень.

      Прогноз доходів бюджету на 2013 рік становитиме за зведеним бюджетом 464,4 млрд гривень (29,5 відсотка валового внутрішнього продукту), зокрема державного бюджету (з міжбюджетними трансфертами) — 362,8 млрд гривень.

      Дефіцит Держбюджету передбачається на рівні 3,2 відсотка валового внутрішнього продукту (50,4 млрд гривень).

      Протягом 2013 року заплановано комплекс заходів щодо зменшення можливого негативного впливу світової фінансово-економічної кризи. Для цього перевагу надаватимуть запозиченням на внутрішньому ринку, і, як наслідок, український ринок цінних паперів отримає додатковий імпульс для розвитку. Так, у 2013 році запозичення на внутрішньому ринку становитимуть 92,9 млрд гривень, або 68,6 відсотка загальної суми запозичень.

      Планується здійснити випуск облігацій внутрішньої державної позики у сумі 8 млрд гривень з подальшим придбанням у державну власність в обмін на ці облігації акцій додаткової емісії Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України». Передбачається також залучити кошти від міжнародних фінансових організацій на фінансування проектів розвитку економіки та бюджетної сфери у сумі 6,1 млрд гривень.

      Передусім соціальний захист

      Критики цього документа, акцентуючи увагу на другорядних питаннях, намагаються не помічати основного. Зокрема того, що додатковий ресурс бюджету насамперед буде спрямований на вирішення питань соціального характеру. 18,7 млрд гривень передбачено на підвищення пенсійного забезпечення, 9,3 млрд гривень — на виплату допомоги сім’ям із дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам та тимчасової допомоги дітям. На запровадження нових розмірів мінімальної заробітної плати, підвищення окладів працівникам бюджетних установ, зокрема на підвищення посадових окладів у зв’язку із шкідливими і важкими умовами праці та встановлення надбавки за тривалість безперервної роботи молодшим медичним сестрам протитуберкульозних закладів охорони здоров’я — 9,8 млрд гривень.

      Також передбачається підвищити посадовий оклад працівника І тарифного розряду єдиної тарифної сітки з урахуванням зменшення грошового розриву між цим показником та мінімальною заробітною платою порівняно з 2012 роком. Завдяки цьому зросте середня заробітна плата у грудні 2013-го порівняно із груднем цього року: наприклад, завідувача дошкільного навчального закладу — з 3086 грн до 3413 грн (на 327 гривні); вчителя вищої категорії загальноосвітнього навчального закладу — з 2882 грн до 3187 грн (на 305 гривень), лікаря-хірурга першої категорії у стаціонарі — з 3769 грн до 4137 грн (на 368 гривень), дільничного лікаря-терапевта вищої категорії — з 3244 грн до 3558 грн (на 314 гривень), фельдшера вищої категорії — з 2455 грн до 2685 грн (на 230 гривень).

      У проекті бюджету на 2013 рік встановлено прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі: з 01.01.2013 — 1108 гривень, з 01.12.2013 — 1176 гривень (у порівнянні грудень до грудня зростає на 7,4%) та для тих, хто належить до основних соціальних і демографічних груп населення:

      для дітей віком до 6 років: з 01.01.2013 — 972 гривні, з 01.12.2013 — 1032 гривні;

      для дітей віком від 6 до 18 років: з 01.01.2013 — 1210 гривень, з 01.12.2013 — 1286 гривень;

      для працездатних осіб: з 01.01.2013 — 1147 гривень, з 01.12.2013 — 1218 гривень;

      для осіб, які втратили працездатність: з 01.01.2013 — 894 гривні, з 01.12.2013 — 949 гривень.

      З огляду на те, що прожитковий мінімум, відповідно до Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні гарантії» є базовим державним соціальним стандартом, на основі якого визначаються розміри основних державних соціальних гарантій, зростання розмірів прожиткового мінімуму забезпечить реальне зростання рівня гарантованих державою доходів для малозабезпечених сімей з дітьми та пенсіонерів. Збільшиться також розмір допомоги при народженні дитини на 6,7 відсотка і становитиме відповідно: на першу дитину — до 29 310 гривень, на другу — до 58 620 гривень; на третю і наступну — до 117 240 гривень. Планується, що наступного року одноразова частина допомоги при народженні дитини буде виплачена на 576,4 тис. дітей, а частину щомісячних виплат допомоги при народженні дитини надаватимуть на 1120,9 тис. дітей.

    & комунальну власність.

      Як відомо, стан та мережа доріг — показники рівня економічного розвитку держав. Тому в бюджеті на розвиток автодоріг передбачено спрямувати 19,1 млрд гривень, що на 1,9 млрд гривень, або на 11,1 відсотка перевищує планові призначення цього року.

      Сукупна державна підтримка агропромислового комплексу (бюджетна та податкова, зокрема з урахуванням пільг, що надаються галузі) наступного року очікується у сумі 39,6 млрд гривень.

      З огляду на високу оцінку міжнародною спільнотою рівня організації й проведення в Україні Євро-2012, буде продовжено розвиток всіх кращих напрацювань. Тому наступного року на заходи з підготовки до проведення в Україні фінального турніру чемпіонату Європи 2015 року з баскетболу передбачено спрямувати 200 млн гривень, 171,6 млн гривень - на підготовку та участь національних збірних команд у літніх Дефлімпійських іграх 2013 року (м. Софія, Болгарія) та зимових Олімпійських і Паралімпійських іграх 2014 року (м. Сочі, Росія).

      Щодо місцевих бюджетів, то їхній фінансовий ресурс сформовано в умовах економічного зростання завдяки проведеним у попередні роки реформам системи державних фінансів, удосконалення бюджетної політики та зменшення дисбалансів між доходами і видатками всіх бюджетів, що становлять бюджетну систему України. У межах податкової реформи досягнуто певного прогресу щодо реалізації завдання стимулювання інвестиційної активності та формування сприятливого фіскального простору для зростання регіональної економіки. Зокрема позитивними тенденціями в частині формування місцевих бюджетів є доведення реальних обсягів доходів, що враховуються під час визначення обсягів міжбюджетних трансфертів; урахування подальшого зростання соціальних стандартів та реалізації структурних реформ; збільшення на 0,7 млрд грн додаткового фінансового ресурсу, що залишається у розпорядженні місцевих рад, бюджети яких збалансовані з передачею коштів до державного бюджету і встановлення його у сумі 0,8 млрд гривень.

Источник: Урядовий Кур'єр

Новости семейного юриста:



Услуги по семейным вопросам

Реклама

Консультации

Что делать, если иностранец не платит алименты?

 У всех граждан Украины имеется возможность принудить к исполнению родительских обязательств и тех иностранцев, которые вообще забыли об отцовстве или же о материнстве.

Развестись быстро. Адвокатские услуги в помощь Вам!

 Жизненных ситуаций, которые могут стать причиной развода, ситуаций, в которых может очутиться человек, имеется огромное множество.

Как делится имущество, которое было нажито в гражданском браке?

 Если же мирно поделить совместно нажитое имущество не получается, с соответствующим иском нужно отправляться прямиком в суд.

Как правильно, грамотно выйти из трудной ситуации в которой оказалась семья? Расторжение брака, выселение, раздел имущества, алименты, место жительства детей.

 
    Семейные споры всегда являются тяжелыми в моральном плане для каждой из сторон спора. Зачастую лица, собираясь заключить брак, заранее не предусматривают возможностей обезопасить друг друга от возможных проблем.