feca69499be6df9300d64ec8b83dd5cd

СЕМЕЙНЫЙ ЮРИСТнадёжная правовая защита

Если Вам нужна юридическая поддержка — всего-навсего наберите наш номер телефона — вопросом займётся адвокат.

Услуги семейного юриста

  • Консультации опытных юристов
  • Расторжение брака, развод супругов
  • Раздел имущества супругов
  • Судебные споры о детях
  • Алименты (взыскание, пеня, отсрочка)
  • Оспаривание отцовства (материнства)
  • Лишение (возобновление) родительских прав
  • Усыновление, опека и попечительство
  • Наследство и оформлением прав
  • Семейный юрист

Новости сайта

Киевская милиция устанавливает анонима, который за 10 минут "заминировал" три объекта в ...

Сегодня в киевскую милицию по спецлинии «102» поступило три сообщения о «...

Під час опитування кияни визначилися з доцільністю пристрою примусового зниження швидкос...

Нагадаємо, приводом для опитування громадян стали декілька звернень на сторінку начальника Департаменту ДАІ МВС України Анатолія Сіренка з проханням п......


Cоветы и рекомендации

К чему ведёт развод в психологии

 Помимо модели причин бракоразводного процесса А. Маслоу очень часто используют модель переживания утраты, разработанную Э. Кюбблер-Россом.

Юридична консультація про розподіл майна

 У випадку виникнення спору між подружжям розділ майна провадиться в судовому порядку з юридичною допомогою наших кваліфікованих юристів з шлюбно-сімейних питань.

Право супругов на расторжение брака

 Жизненные ситуации, как известно, непредсказуемы. Судьба каждого человека уникальна, каждый жизненный путь неповторим.

Осуществление женой, мужчиной права личной частной собственности

 В ч. 1 ст. 319 ГК Украины закреплено общее правило: собственник владеет, пользуется и распоряжается своим имуществом по собственному усмотрению.

Имущество, которое является личной частной собственностью жены, мужа

 Определения права, на котором супругам предстоит раздельное имущество, в теории и законодательстве возникают определенные трудности.

Телефон семейного юриста
Семейный юрист

Якою буде ціна октанового числа?

    ПАЛЬНЕ

      З першого грудня нинішнього року уряд планує запровадити мита на ввезення імпортних нафтопродуктів

      Міністр енергетики та вугільної промисловості України Юрій Бойко заявив про необхідність скоротити імпорт нафтопродуктів до 15 відсотків з першого грудня нинішнього року. За його словами, потрібно повернутися до ситуації 2004 року, коли співвідношення обсягу вироблених в Україні та імпортованих нафтопродуктів було 85% до 15% відповідно. «У нас має бути таке саме співвідношення, як у 2004 році, тобто 15% імпорту, все інше ми виробляли самі завдяки тому, що в нас було імпортне мито на нафтопродукти, — зазначив він. — Звільнення трейдерів нафтопродуктів від імпортного мита призвело до стрімкого зростання імпорту на ринку палива. За п’ять цих років у нас він зріс до 60%. Протягом останніх півтора року завдяки вжитим заходам вже помітні позитивні зрушення в бік зменшення імпорту та зростання власного виробництва пального. Нині цей показник становить 50% на 50%. Ми поступово йдемо до відтворення моделі, що існувала до 2005 року», — констатував міністр.

      Водночас, за словами заступника директора науково-технічного центру «Псіхея» Геннадія Рябцева, введення імпортних мит вплине на ціну нафтопродуктів, а отже й інших споживчих товарів. «Якщо буде прийнято рішення про запровадження імпортних мит, то це, звичайно, суттєво вплине на ціну нафтопродуктів, а за нею і на всі товари, оскільки бензин — інфраструктурний товар. Фактично український споживач витратить на одну гривню більше, — заявив у коментарі для ЗМІ експерт.

      Непідйомна каністра з бензином. Фото Олександра ЛЕПЕТУХИ

      Бензин — інфраструктурний товар

      Разом з тим у Мінекономрозвитку проти введення мит і стверджують, що українські НПЗ не виробляють нафтопродукти за стандартом «Євро-4
» та «Євро-5». Ще один аргумент Мінекономрозвитку — НПЗ продають пальне за нижчими цінами, ніж в імпортерів. Одне слово, демпінгують. Водночас у Міністерстві інфраструктури запевняють, що ігри з митом не підвищать ціни на пальне.

      Натомість експерти вітчизняного ринку нафтопродуктів стверджують, що мита на імпорт нафтопродуктів приведуть Україну до залежності від одного джерела, а саме російської нафти.

      «Мита на імпорт нафтопродуктів повернуть залежність України від російської нафти і вдарять по споживачах та платіжному балансу країни. Влада держави докладає колосальних зусиль, аби знизити залежність від Росії в газовій сфері, але разом з тим сама країну в аналогічний «нафтовий капкан». Введення мит на імпорт нафтопродуктів, яке сьогодні розглядається в уряді нашої країни, матиме глибокі негативні наслідки і при цьому не розв’яже існуючих проблем нафтопереробної галузі», — вважає директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн, додавши, що бензин і дизельне пальне в Україні різко подорожчають, якщо уряд реалізує свої наміри. «Власники нафтопереробних заводів, великі українські та російські компанії хотіли б прискорити прийняття цього рішення, але напередодні виборів це призвело б до цінового стрибка, який, схоже, вирішили перенести на кінець року», — вважає експерт. У Консалтинговій групі «А-95» вважають, що в нинішніх умовах можна очікувати більш серйозного зростання, ніж раніше. Експерти припускають, що у зв’язку з виборами макроекономічні показники або замовчуються, або адміністративно стримуються, щоб уникнути невдоволення населення. Крім намірів ввести мито на імпорт, вже заявлено про плани проіндексувати ставку акцизного збору на бензин та дизпальне в рамках бюджетного процесу. «Ми маємо перспективу отримати мультиплікативне зростання цін на пальне, оскільки самі лише ініціативи щодо мит і 10-відсоткового збільшення акцизів у разі їх реалізації здатні додати цінам на нафтопродукти близько 1,2 грн /л, або більш ніж 10% відносно сьогоднішніх цін», — зазначає Сергій Куюн. Іншим важливим чинником ціноутворення на паливо є валютний курс, від якого ринок залежить безпосередньо. «В умовах великої залежності України від імпорту нафти і нафтопродуктів у ціні бензину 55% — «нафтова» складова і 35% податків, акцизного збору, номінованого в євро, і ПДВ», — підкреслили в «А-95». Як наслідок, кожні 10 копійок у курсі долара еквівалентні 6-7 копійкам у ціні літра пального. «Практика впровадження загороджувальних мит на різні категорії товарів в Україні мала своїм наслідком лише підвищення цін для споживачів з одночасним зниженням якості. У випадку з нафтопродуктами цей «результат» буде досягнутий протягом місяця з моменту введення цих заходів», — вважає Сергій Куюн.

      Відмова від імпорту нафтопродуктів на користь переробки імпортної нафти на українських НПЗ спричинить згортання диверсифікованої системи поставок пального в Україну більш ніж із 10 країн і поверне до залежності від одного джерела — Росії.

      При цьому постраждає і платіжний баланс країни. Так, для забезпечення потреб ринку України бензином і дизпальним обсягом 10 млн тонн на рік при імпорті готових нафтопродуктів у цінах 2012 р. країна заплатить близько 10 млрд дол., тоді як для нафти, необхідної для випуску аналогічного обсягу нафтопродуктів, знадобиться майже на третину більше валютних коштів — 12,7 млрд дол. Це пов’язано з низькою глибиною переробки на українських НПЗ, яка в середньому становить 65% проти 85% в Європі.

      Таким чином через низьку ефективність переробки основну частину додаткових коштів, зібраних російськими власниками НПЗ, внаслідок підвищення цін на нафтопродукти спрямовуватимуть на збільшення закупівель російської нафти. Іншими словами, український споживач і Україна в нафтовій сфері цілком працюватимуть на російський бюджет і цілком залежатимуть від одного постачальника енергоресурсів.

      Крім того, якість вироблених на українських НПЗ нафтопродуктів буде істотно нижчою, ніж пальне, що поставляють із сучасних заводів Білорусі, Литви, Польщі й Румунії. Аби вивести галузь із кризи, експерти ринку нафтопродуктів стверджують, що насамперед треба акцентуватися на важливості інвестицій власників вітчизняних НПЗ у модернізацію своїх підприємств.

      У пошуку компромісу

      Міненерговугілля і Мінекономрозвитку шукають порозуміння в питанні про введення імпортних мит на нафтопродукти, аби відновити роботу вітчизняних нафтопереробних заводів. «Ніяких розбіжностей у питанні обмеження імпорту нафтопродуктів між міністерстваешкоди конкурентному розвитку вітчизняного ринку нафтопродуктів, та застосування саме до них обмежувальних заходів у вигляді мит або квотування поставок.

Источник: Урядовий Кур'єр

Новости семейного юриста:



Услуги по семейным вопросам

Реклама

Консультации

Что делать, если иностранец не платит алименты?

 У всех граждан Украины имеется возможность принудить к исполнению родительских обязательств и тех иностранцев, которые вообще забыли об отцовстве или же о материнстве.

Развестись быстро. Адвокатские услуги в помощь Вам!

 Жизненных ситуаций, которые могут стать причиной развода, ситуаций, в которых может очутиться человек, имеется огромное множество.

Как делится имущество, которое было нажито в гражданском браке?

 Если же мирно поделить совместно нажитое имущество не получается, с соответствующим иском нужно отправляться прямиком в суд.

Как правильно, грамотно выйти из трудной ситуации в которой оказалась семья? Расторжение брака, выселение, раздел имущества, алименты, место жительства детей.

 
    Семейные споры всегда являются тяжелыми в моральном плане для каждой из сторон спора. Зачастую лица, собираясь заключить брак, заранее не предусматривают возможностей обезопасить друг друга от возможных проблем.